„Am pierdut tot ce aveam mai drag pe lumea asta!“

„Am pierdut tot ce aveam mai drag pe lumea asta!“...cuvintele lui Dorin Roman.
Ziua care trebuia să fie cea mai importantă din viaţa familiei Roman s-a transformat într-un coşmar. În loc să ajungă acasă cu fetiţa sa, Viorika Roman a murit cu câteva minute înainte de naşterea acesteia în Spitalul Orăşenesc din Vişeu de Sus.

Dorin şi Viorika Roman (foto) s-au cunoscut în urmă cu 12 ani, în Italia, unde lucrau amândoi. „Ne-am cunoscut în Italia. Acolo am adunat bani şi speram să venim acasă, să deschidem o mică afacere şi să trăim împreună până la adânci bătrâneţi. Am revenit în România şi am deschis o pensiune la Borşa şi totul părea să meargă cum speram", povesteşte soţul îndoliat.

Primul copil al familiei

Cei doi s-au căsătorit în urmă cu un an şi îşi doreau enorm un copil. „Am făcut nunta anul trecut, în 22 noiembrie. A fost o zi minunată. La doar câteva luni, nevasta mea a rămas însărcinată. Am fost cel mai fericit om. Era primul nostru copil. Ea mai are trei copii din căsătoria anterioară, pe care îi iubesc ca şi cum ar fi ai mei, dar n-aveam cum să nu-mi doresc şi un copil al meu", mai spune Dorin Roman.

La doar 33 de ani, Dorin Roman trece prin cele mai grele momente ale vieţii sale. „Urma să nască o fetiţă. Nu pot să cred nici acum că nu mai e lângă mine. Nu aşa speram să decurgă totul. Nici nu am cuvinte, în câteva ore am pierdut ce aveam mai drag pe lumea asta", încheie bărbatul.

Femeia în vârstă de 35 de ani a murit joi, la Spitalul Orăşenesc Vişeu de Sus, după ce a fost internată cu aproape două zile înainte de tragedie. Potrivit rezultatului necropsiei, motivul decesului a fost o comoţie cerebrală.
,,Odihna cea Vesnica da-le-o lor Doamne si Lumina cea fara de Sfarsit sa le straluceasca ! Sa se odihneasca in pace ! "
Sursa: Adevarul.ro



Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine MM Online, ci utilizatorilor care le posteaza.


Leave a Reply