Florentina şi Petre Giurgi: „Am avut noroc în viaţă“




Soţii Florentina şi Petre Giurgi şi-au unit destinele în urmă cu 29 de ani


... recunosc că în viaţă, nu numai muzica i-a legat, ci şi dragostea. Ei spun că pentru a fi vestiţi, au muncit pe brânci şi că nu ştiu de când n-au mai petrecut alături de cei dragi sărbătorile de Crăciun şi de Revelion.
„Ne-au unit cântecul şi sufletul pentru a întemeia o familie, din care s-a născut un băiat şi o fată care, la rândul lor, ne-au dăruit nepoţi, tot o fată şi un băiat, Petre şi Florentina“, a mărturisit Florentina Giurgi (49 de ani).
„A fost dat de la Dumnezeu“
Povestea de dragoste între cei doi s-a înfiripat încă de pe băncile şcolii. Florentina şi Petre s-au îndrăgostit încă din clasa a VI-a, iar de atunci au rămas de nedespărţit. „Am avut noroc în viaţă, deoarece nu numai muzica ne-a legat, ci şi dragostea. Ne-am potrivit de la început din toate punctele de vedere. A fost dat de la Dumnezeu să fim unul pentru celălălt“, a spus Florentina.
Soţii Giurgi au uitat de câte ori au stat acasă de sărbători. „Am fost de multe ori pe scenă de sărbători şi în seara de Crăciun, iar Revelionul a trecut foarte mult timp de când nu l-am petrecut cu cei dragi“, a declarat interpreta. Cât despre concedii, cei doi spun că pentru ei nu există. „Noi nu avem concedii, în schimb în fiecare an am avut concerte în străinătate. Toate aceste ieşiri au însemnat pentru noi şi concedii pe lângă muncă“, a precizat Petre Giurgi (49 de ani).
Banii au venit odată cu succesul
Şoţii Florentina şi Petre Giurgi spun că succesul le-a adus bani. Dar spun că pentru ei, cea mai mare bogaţie e publicul pe care l-a câştigat în toţi aceşti ani de cântec. „Sunt mulţi anii de cântec şi suntem mândri de ce am realizat în tot acest timp. Am avut foarte multe zile speciale, cea mai frumoasă zi a fost ziua când am devenit bunici la 40 de ani. O altă zi specială a fost la Chicago, unde am sărbătorit 25 de ani de căsătorie. Sunt multe evenimente în viaţa noastră care ne-au făcut plăcere. La urma urmei, fiecare reuşită e un eveniment plăcut“, au conschis soţii Giurgi.
Sursa: Maramuresul Online


Leave a Reply