Ilie Năstase înjură şi ameninţă în plin centrul Timişoarei: "Îţi sparg faţa" [Video]


Tenismenul Ilie Năstase şi-a pierdut controlul în centrul Timişoarei, atunci când o jurnalistă a început să-l filmeze şi să-l întrebe ce face în oraş. Fostul mare tenismen a înjurat-o pe ziaristă şi a ameninţat-o "că-i sparge faţa".
UPDATE: Contactat de „Adevărul de Seară”, Ilie Năstase a declarat că în ultimele 10 zile a fost la Paris, iar incidentul de la Timişoara a avut loc în urmă cu aproximativ o lună, când a ieşit de la un restaurant şi ziarista l-a agasat. „Am ieşit de la un restaurant şi am fost liniştit. Nu vreau să fiu deranjat. Eu nu mă duc să mă iau de el că merge pe stradă”, a spus fotul tenismen.

Ilie Năstase a mai spus că din cauza modului în care acţiunile sale au fost tratate în presă se gândeşte să militeze pentru a nu se mai cumpăra ziarele. „Cum aveţi voi voie să îmi faceţi poze şi să mă filmaţi, aşa am şi eu voie să reacţionez. Dacă vine cineva şi mă deranjează, am şi eu dreptul să fac ce vreau. Eu nu sunt om rău, dar dacă vine şi mă ia cu răul în faţă şi cu un aparat pe care mi-l pune în faţă, reacţionez şi eu. Ea (n.r. jurnalista) nu are dreptul asupra mea mai mult decât am eu dreptul asupra ei. Şi când o să se dea o lege în care spune că cel care vine şi mă deranjează face şi el puşcărie cum fac şi eu dacă îl bat pe el, atunci o să meargă bine România. Nu are nimeni dreptul mai mult asupra mea decât am eu asupra lui. De ce? Că el e ziarist şi eu ce, marionetă?”, a mai spus Năstase. 


Prezent la Timişoara pentru a se întâlni cu actuala sa iubită, Brigitte Sfăt, Ilie Năstase a fost implicat într-o serie de scandaluri pe aeropot sau în diferite restaurante. Năstase a mers chiar mai departe şi s-a luat de o ziaristă care l-a filmat pe domeniul public. Blogul MM Online va prezinta un filmuleţ în care vedeta, care reprezintă România în lume, o înjură de mama focului pe tânără şi chiar o ameninţă că îi sparge faţa.


Sursa: Maramuresul Online



Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, duminică, 29 august 2010


One Response to Ilie Năstase înjură şi ameninţă în plin centrul Timişoarei: "Îţi sparg faţa" [Video]