Becali a vandut Steaua ! ? ! ?

Becali a vandut Steaua



La presiunile tot mai mari ale suporterilor , Gigi Becali a vandut Steaua pentru suma de 200.000 de euro.
Latifundiarul din Pipera a spus ca a impartit actiunile propriilor nepoti, Constantin Geambazi, Vasile Geambazi, Tomaida Badescu si Marius Ianuli.

"Actiunile Stelei sunt tot in familia mea. Voi continua sa vin la meciurile Stelei. Am facut asta pentru suporteri. Au strigat vinde, pleaca, mori. Uite ca am vandut. Am dat actiunile pe 200.000 de euro. De murit, nu mor acum. Dupa 100 de ani incolo. Dar clubul imi este dator mie cu 20 de milioane de euro. Cine da mai mult? Atat valoreaza. Am pierdut 35-40 de milioane din fotbal, nu mai conteaza"
, a mai declarat Becali, potrivit sport.ro.

Gigi Becali a dezvaluit ca si-a vandut toate actiunile Stelei in luna ianuarie pentru ca a prevazut ca echipa ar putea avea probleme.

"Aceasta suspendare pe care mi-o da nu stiu cine, nu pot sa spun Comisie, aceasta adunatura, o sa o plateasca soacra mea. Ea are pensie mare si a luat si niste bani pentru ca a fost deportata in trecut. A luat vreo 30-40 de mii de euro. O sa imi plateasca amenda, pentru ca eu nu am nicio actiune la clubul Steaua, nu am mai finantat clubul Steaua de aproximativ 3 luni de zile", a spus Becali



Sursa: Maramuresul Online














Maramuresul OnlineMaramuresul Online


Leave a Reply