Site-ul de campanie al lui Băsescu a fost clonat: "De ce ţi-e frică, păsărică?"



Pagina de internet a lui Traian Băsescu, www.basescu.ro, a fost clonată pe domeniul www.traianbasescu.ro, un site care, deşi arată din punct de vedere grafic cu cel făcut de GMP pentru campania preşedintelui, parodiază mesajele acestuia, inclusiv pe cele legate de referendumul pentru unicameral.

Recent apărut pe internet, site-ul de campanie a preşedintelui Băsescu a fost deja clonat. Clona, traianbăsescu.ro are aceeaşi grafică cu a site-ului original, însă toate mesajele şi declaraţiie preşedintelui au fost refăcute, astfel că în loc de sloganul "De ce le e frică nu scapă!", ce apare alături de poza şefului statului, pe siteul-clonă apare unul nou- "De ce ţi-e frică, păsărică?", aluzie la formula pe care Băsescu a utilizat-o la un moment dat pentru a se adresa unei ziariste. De asemenea, în locul îndemnului "Hai la referendum!", stă scris mesajul "Hai la revedere!".



Viziunea şefului statului pentru viitorul mandat s-a transformat în "Viziunea mea pentru o dictatură sănătoasă!"

"Văd o Românie în care să am mai multă putere. Ca preşedinte n-am făcut nimic. Daţi-mi Guvernul, Parlamentul şi Justiţia şi voi face tot ce vreau! Văd un Guvern mai suplu şi mai blond. Văd un Parlament atât de mic, încât Emil Boc să se simtă mare", sunt câteva dintre mesajele parodiate.

"Pe timp de criză, cineva trebuie să fie sacrificat. Şi n-am de gând ca această criză să fie plătită din buzunarul meu sau al altor oameni cinstiţi ca Adriean Videanu, Radu Berceanu sau Elena Udrea", mai scriu autorii site-ului.

Pe site se fac aluzii la principalele scandaluri în care a fost implicat numele lui Traian Băsescu: casa fiicei sale Ioana, fuga lui Omar Hayssam.

Citatul "Am demonstrat că tinerii pot avea o casă în România. Fiica mea Ioana are o casă de 800.000 de euro. Doar cei care muncesc cinstit fac împrumut pe 30 de ani ca să-şi cumpere o garsonieră de 40.000 de euro. Salariul este un moft. Din tunuri îţi faci un rost! », apare la rubrica « Case pentru tineri din vânzări anterioare ».

La secţiunea "oameni care mă susţin" apare fotografia lui Omar Hayssam, iar citatul de sub imagine se află un presupus citat de-al preşedintelui Băsescu, aşa cum a apărut el extras într-o stenogramă apărută recent în presă ce ar relata o discuţie dintre consilierul de la Cotroceni Constantin Degeratu şi Hayssam : "Eu sunt preşedintele... îţi garantez că nimeni nu se atinge de un fir de păr de-al tău!".

Citatul "Vreau o Românie a bunului şpriţ" parafrazează sloganul "Vreau o Românie a bunului-simţ"

Cei care au clonat site-ul preşedintelui mai îi atribuie acestuia şi frazele: "Am distrus trei Guverne şi trei coaliţii până acum. Iar asta a fost doar încălzirea. Nu mi-am propus să scot ţara din criză. Mi-am propus doar s-o conduc acolo. Şi am reuşit!".

Celebra replică "Să trăiţi bine!" s-a transformat în "Să trăiesc bine!", românilor fiindu-le rezervat un nivel de trai "ca în Trinidad Tobago". Siteul-clonă are şi secţiunea "forum", iar forumiştii sunt nimeni alţii decât Renate Weber, Alina Mungiu Pippidi, Mircea Dinescu, Andrei Pleşu sau Mircea Cărtărescu.

Vezi aici mai multe www.traianbasescu.ro

















Maramuresul OnlineMaramuresul Online



Leave a Reply