Ion Iliescu atacat de Basescu (Campania Electorala)


ION ILIESCU, ATACAT: Traian Basescu: „Va fi prima data cand o sa-l bat pe Ion Iliescu, pentru ca batalia mea nu este cu Geoana, ci cu Ion Iliescu, care si-a pus la fata niste perdele zambitoare”

Traian Basescu a declarat ca batalia sa pentru presedintie nu se da cu Mircea Geoana, ci cu Ion Iliescu. Seful statului l-a comparat pe Mircea Geoana cu o caricatura a fostului presedinte Ion Iliescu.

"Am vazut, la depunerea candidaturii domnului Mircea Geoana, momentul în care domnul Ion Iliescu îi preda stafeta domnului Mircea Geoana. Nu cred ca Romania mai are nevoie de un Iliescu în caricatura, pentru a fi sef de stat. Senzatia mea este ca nu sunt în competitie cu Mircea Geoana, ci cu Ion Iliescu, care este în spatele lui. Va fi prima data cand o sa-l bat si pe Ion Iliescu, nu numai pe Mircea Geoana. La varsta dumnealui, domnul Ion Iliescu putea sa evite o bataie electorala, daca nu se baga sa-i predea stafeta lui Mircea Geoana. Eu stiu foarte bine ca batalia mea nu e cu Geoana, nici cu Antonescu. Batalia pe care o voi da este cu Ion Iliescu, care si-a pus la fata niste perdele zambitoare sau aparent modernizatoare", a declarat presedintele Basescu.

In replica, Ion Iliescu a spus ca afirmatiile lui Basescu ridica semne de intrebare privind normalitatea sefului statului, considerand ca e deplorabil ca presedintele apeleaza la asemenea chestiuni.










Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, duminică, 25 octombrie 2009


Leave a Reply