Maramureş - judeţul poliţiştilor corupţi






Trimite stirea pe Yahoo! Messenger





Maramureşul este, de departe, un loc în care deşi se întâmplă extrem de muuulte, nu se întâmplă... nimic!
Cei care nu-l ştiu de aproape, care nu trebăluiesc zilnic şi care nu-şi trăiesc mizeria-n acest colţ de lume zic că pe-aci şi-ar fi lăsat mărinimosul Dumnezeu umbra degetului Său. Măcar o vreme, două vremi şi încă o jumătate de vreme, după cum bine stă scris în Scripturi.

Maramureşul e frumos de departe, dar e şi mai frumos de aproape dacă-ţi faci destul răgaz ca să-i descoperi frumuseţile nebănuite.
Maramureşul mai este, totodată extrem de urâţit de unii oameni care-l populează. E vorba de acei „nimurici” dedaţi la rele, de acei parveniţi fără de scrupule, oameni care tratează acest colţ de Rai ca pe propriul buzunar.

Galeria cu... sfinţi

Am scris despre unii ca ei, despre neregulile şi despre ilegalităţile care se petrec pe aici de când am poposit pe aceste tărâmuri. taman de aceste frumuseţi atras fiind.
Puţine-au fost cazurile în care Poliţia a intervenit. Indiferent că şef al Inspectoratului de Poliţie era Vasile Mureşan, Anton Breban sau, mă rog, Ioan Isac, cel care încă... este.
Încăpăţânarea mea şi-a altor câţiva colegi de breaslă a relevat faptul că Vasile Mureşan a fost implicat într-o grămadă întreagă de ilegalităţi şi de afaceri necurate. Degetul acuzator a indicat implicarea sa în defrişări abuzive, în afaceri cu imobile, maşini şi case. Apoi, în loc să fie cumva pedepsit pentru cele făcute – Doamne, fereşte! – a fost avansat pe la Bucureşti, într-o funcţie mai mare. funcţie din care, după cum v-am înştiinţat recent, a şi fost trântit.
Despre Breban, numai de... bine! insignifiant a fost ca şi comandant, la fel de strecurător aparent inofensiv printre semeni este şi acum. recent şi-a finalizat o vilă de toată mândreţea – vezi galeria noastră foto! - dovadă că-i este mai bine la... Protecţie internă. Sau poate numai acum şi-a amintit prin ce buzunare şi-a cuibărit banii agonisiţi în vremea sa de comandir.
Contemporanul comisar şef de poliţie Ioan Isac, încă şef al IPJ Maramureş a dovedit extrem de multă dexteritate. A confirmat că ştie să şteargă bine „urme”, cel mai bine-n „Dosarul MOTORINA”, în care-a fost şpăgar mâna-ntâia. A dovedit lipsă de reacţie-n tot şi-n toate!
Noi am scris în draci despre corupţia din Inspectoratul său, el a tăcut mâlc.
Nu s-a sesizat nici când am demonstrat că alegerile pentru funcţia de primar al municipiului Baia Mare au fost fraudate, nici când am demonstrat că şi cele pentru Consiliul Local Baia Mare au fost măsluite.

Tăceri (ne)justificate

Tributar aripii liberale conduse arbitrar de Cristian Anghel, preşedinte al PNL Maramureş Isac n-a reacţionat nici când am demonstrat că Anghel încalcă legea constant. Am arătat documente originale, am prezentat fapte şi înscrisuri. De la Poliţie... tăcere!
N-a reacţionat Isac nici când am arătat că potentatul om de afaceri liberal Călin Petruşca, finul lui Anghel şi cumnatul senatorului Liviu Titus Paşca a furat curent de peste 6 miliarde de lei la una din fabricile lui de alcool.
N-a reacţionat Isac nici când am dezvăluit caracatiţa din Direcţia Generală a Finanţelor Publice Maramureş, nici măcar după ce am postat pe siteul nostru imagini elocvente. El a tăcut, a reacţionat însă DNA Cluj.
N-a reacţionat Isac nici când am fost agresat în parcarea unui restaurant, autorii sunt... necunoscuţi. Mai mult, pe căi şi relaţii personale am demonstrat că unul dintre cei care m-au agresat cu mailuri nenumărate este însuşi vasile Mureşan. toată corespondenţa cu acest personaj veros am predat-o, la acea vreme, comisarului şef tohătan. Ştiţi ce-a făcut acesta cu ea? A pus-o bine-n nu ştiu ce sertar, apoi s-a... pensionat.
Am demonstrat că însuşi cumnatul ofiţerului Lucian Petruţ, ofiţet incult cu nevastă ofiţer, fost vânzător de mici şi fost protejat social – a fost invalid gradul III timp de cinci ani – dar comisarul Radu Bizo, care s-a prefăcut că a preluat cazul meu, n-a făcut nimic.
Vasile Muresan

Complice la... complicităţi

N-a reacţionat Isac nici când partenerul de afaceri al colonelui Vasile Mureşan, recent demis de la 2,15 din Bucureşti, Departamentul Filaj a sărit la beregata poliţiştilor. Noi am scris de fărădelegile făcute de firma UKRO a lui Dan Hotico, unde fratele lui Mureşan şi fiul lui Mureşan sunt acţionari, Isac a tăcut.
Noi am făcut scandal când Hotico i-a bătut pe poliţişti, Isac a mătrăşit cazul.
Noi am dezvăluit şi ne-am luat de piept cu „mafia lemnului” din Borşa Maramureş. Am arătat – inclusiv cu filmuleţe! – că procurorii lui sunt corupţi şi pe o mână cu hoţii şi şmecherii zilei.
Am arătat şi prezent dovezi grave, am scris despre poliţişti corupţi, că însuşi el, şeful Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Maramureş, „marele” comisar şef Ioan Isac ia şpagă... motorină şi piese de schimb. Am arătat că în Maramureş avem un ofiţer de poliţie care a fost 5 ani pensionat pentru că a fost invalid de gradul III. Isac n-a făcut nimic!
Am arătat că ofiţerul Lucian Petruţ fură banii subofiţerilor. Isac a tăcut iar! Mai mult, după cum puteţi constata din materialele publicate şi arhivate, le-a sărit cu nesimţire-n apărare, substituindu-se Biroului de Presă. birou pe care cică-l conduce-un ofiţer, Voichiţa Zehan, personaj care s-a „descurcat” de o „locuinţă socială” din fondul Primăriei Baia Mare, al cărui primar, liberalo-libertinul Cristian Anghel n-a fost niciodată cercetat de poliţişti. În schimb, procurorii DNA cer 15 ani de închisoare pentru acesta, pentru fapte pe care TOT noi le-am prezentat primii.
Florin Maxim

Nu-şi vede... subalternii

Mai zilele trecute am arătat că adjunctul lui, comisarul şef Florin Maxim şi-a permis să blocheze abuziv drumul ce duce-n Rezervaţia Naturală „Cheile Lăpuşului”. Numai ca să nu-l deranjeze cumva turiştii.
Pentru cei care nu ştiu, el este tatăl prezentatoarei de ştiri de la postul Axa Tv Transilvania, Laura Maxim. Şi să ne mai întrebăm de ce de Ziua Poliţiei numai această instituţie media a fost felicitată pentru „profesionalism şi bună colaborare”?
Am arătat muuuuulte, dovadă sunt articolele postate pe siteul nostru sau publicate în paginile ziarului. Isac a făcut ce-a ştiut mai bine. Adică a tăcut!
Spre ciuda LOR, noi continuăm să vorbim!
Sursa :Ne-cenzurat.ro











Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, sâmbătă, 25 iulie 2009


Leave a Reply